Look by Linn

01.00 vaknade jag med en helvetes migrän..

..längesen jag kände sån värk och anade att det var kroppen som nu ville ge mig "lite" jobbångest. Så jag försökte ignorera migränen så gott jag kunde. Gick bra efter nån timme.
03.40 väcks jag av Julian, som ännu en natt krypt ur sängen och skrek när han nådde golvet..
Vid 4-tiden avlöser mannen mig ch tar hand om sonen som inte vill somna själv i sin säng. Eftersom jag skulle upp tidigt så var det mannes lott att ta morgonen och jag fick en hel måndagsmorgon (ca 1 timme) helt själv.
Sen efter piff, fix och frulle så var det jobbdags. Så kul att vara tillbaks till jobbet och möta glada kollegor.
Idag försökte jag komma iordning med papper, sälj, telefon och datorn... som inte gick igång.. Hoppas på att den funkar i morgon då jag ska börja sälja!
Läggningen gick bra, nu när jag vet att han inte somnar innan 20.00, så vi gick upp 19.40, läste lite och mös. Sen somnade han vid 20.00.... men han har lite svårt när jag legat bredvid honom och han somnat och sen ska bli lämnad.. precis som när han var en liten skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar