Look by Linn

Nora dag 3.

Lördag den 30:e juli.
Väcks av sonen och solen som lyser in kl 06.00. Hur kan julian ha bajsat utanför blöjan?!..den måste ha kommit på sne.. men det var ju bara att ta reda på skiten..
Niclas messar vid 07.0 och vill träna.. ( så svårt är det att få upp mannen på morgonen). Julian håller sig vaken tills kl 10.00 sen slocknar han utan protester!
Efter lunch åker jag bort till Linda och fixar hennes frisyr. kl 15.00 vigs Petri och Marie i Lindesbergs kyrka .
Medans mina killar följer med mamma och barnen upp i skogen och plockar svamp, åker jag till Linde och spanat in brudparet i kyrkan.

Så kul att få se Suasan, Petris lillasyster, tror det var ca 13 år sen jag såg henne "live". Hon bor sen länge i Los Angeles.


Trodde jag lärt mig en läxa när karin och Stefan gifte sig, att man som gravid. Inte bör gå på extra romantiska tillställningar..såsom bröllop.. Men så sitter man där och snyftr ..igen.


Pappa körde brudparet till festen i sin nya gammelbil.


Linda och jag


Linda och tärnan Bella








Linda och Niclas



Marie, Petri och sönerna Neo och Elton



Håkan, Malin, Niclas och Linda


När jag återvände till Husby, var barnen ute och Christofer rensade kantareller.

Vi åkte till kalkbrottet..igen.. så mannen fick snorkla lite..igen..

har jag nämnt att jag gift mig med en äventyrare och att jag är en riktig tråkboll igemnförelse?!


Här i v. 15




Då Julian somnade i bilen..alldeles för länge, tog det till kl 21.00 på kvällen för honom att somna för natten, jippie!


Men då han vaknat kvicknade han till snabbt då hans pappa ville bada..igen.




Mannen (påpekar) som säger att han har svårt att somna på kvällaren, somnade denna kväll kl 21.20.. hmm..

Kan det betyda att när man går upp tidigt, så går man och lägger sig tidigt?!

Men jag vet inte, jag kan ju ha fel?!

Eller händer det bara i Nora, kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar