Look by Linn

Nya kuddar och plädar!

jag hade sett dem igår på reklambladen..
och i morse sa Christofer att det var slut på ägg.. -Jag åker och handlar!!!

2 kuddar och 1 pläd i beiget till vardagsrummet.







kudde och pläd i rosa till gästrummet..




Och så lite blått såklart till Julians rum..

har ju lite svårt att bara handla en.


Har spanat på liknande plädar, filtar, men snålat och tyckt det varit liite för dyrt.. (eftersom jag ofta vill ha mer än bara 1st).


Men hur kan man låta att köpa när NETTO?! säljer dessa!

Kuddar 59kr och pläd 159kr.




På Ullared hittade jag liknande och bara pläden kostade ca 399kr..

så jag har varit lycklig hela dagen för att jag tycker dessa är så otroligt fina och så priset!

men det gäller ju att man gillar denna stilen såklart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar