Look by Linn

Onsdag den 10 augusti

Igår var det dags att ta tag i håret, så här ser utväxten ut eftér ca 6 veckor.. min naturliga färg är ..

..råttfärgat!
KEUNE Semi color 4.37

Detta använder många frisörer, när de sätter i en bra toning. Jag köper den på Salong Anno för 190kr.

Och så här snygg var jag idag (efter lite piff)


Satte dock i ögonbrynsfärgen liiite väl länge..


I morgon går jag in i v. 17.. om det stämmer.. 6 dagar tills kollen. Är nervös att det inte är som det ska..

Fann denna på tradera, så söt.

Och så köpte jag ramen idag på clas olson, så nu pryder den gästrummet.





1 kommentar:

  1. Det var nog nåt i vattnet där vi växte upp, för jag har också råttfärgat... Cendre, om man vill låta finare :) Fråga: behöver du färga ögonbrynen? Tror du är snygg ändå!

    SvaraRadera