Look by Linn

Dagens pyssel..

Fynd från Tradera 16kr

När jag och Julian ätit frukost började jag plocka fram all rekvisita. Ramen hittade jag på Clas Ohlson 149kr, kortet från Tradera och kläderna hade mamma sparat från när jag var liten.


Före på väggen..


Och i början fick jag Julian att sitta still och titta på Djungelboken.. behövde inte hjälp med att spika på väggen tyckte jag..


Men så släppte jag ner honom och gick på toa..och vips så hittade han alla pennor som jag lagt in i skåpet (som han inte får använda än).


Och så efter nån timme.. blev detta resultatet.

ramen direkt på väggen utan bakstycke, Klänningen spikade jag oxå fast, kortet fästes under kragen och skorna knöt jag med ett gammalt band.











Lite feminint behövdes bland alla leksaksbilar.


Och så lite mys mellan pysslet.. Zeus är väldigt snäll för att ha fått så mycket "kramar".




2 kommentarer: