Look by Linn

Lördag kväll..

Julian vaknade som vanligt vid 06.00 i morse, ledsen..
Christofer hade vid 01.00-tiden kollat tempen och då var den bara på 38.5, gav honom en supp och bytte blöja, han bajsar mycket nu och lite lös i magen (är det tänder som spökar?!).
Försökte få i honom lite macka i morse och saft..saften gick bäst.

Han äter inte alls som innan, nu beror det säkerligen på att han inte är frisk, men annars oxå har vi märkt en nedtrappning och att han är lite "besvärlig"att mata. Ska bara äta själv och då häver han med skeden ner på golvet, knät och mot Zeus...inte mot munnen. Och får han inte hålla i besticken, vägrar han öppna munnen och blir grinig... våra måltider är sååå harmoniska.. precis som det ska vara vid denna ålder..eller?!

Vi fick honom i säng vid 10 för sin vila. Efter lunch tog Christofer med honom en sväng då han inte hade någon feber. Jag fick knappt 2 timmar för mig sjläv, läste lite ur en bok och somnade sen på soffan.. är som sagt mycket trött nuförtiden... att inte få någon sovmorgon + gravidtrötthet, betyder noll social förmåga.. så jag tog igen lite sömn på dagen i stället.

Fick tid till att pyssla lite i hallen också när jag var själv.. nu hade jag dessa grejer hemma. Tycker att hyllor gör hemet lite mysigare och mjukare. Vill helst ha bilder i ramarna, men nu har vi bilder på Julian.. och vi hoppas att allt stämmer på tisdag så vi blir fyra i januari.
Då blir det isåfall nya bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar