Look by Linn

Utefix, innefix, kalas... & en kalaskula!

Han kan göra 2 saker samtidigt... (när han vill)..

Åh Julian bara hänger på, som en chimpansunge klänger han sig fast.



Har tidigare stjutit undan soffbordet, så inte Julian ska kunna ramla mot det när han leker i soffan. Men nu fick jag nog och bar ner det till källaren och ställde dessa pallar där i stället. Min tanke är att sy ett par överdrag i ljusare färger och sätta på.. ett av dem projekt jag tänkte mamma ville hjälpa mig med när hon kommer på onsdag..


På eftermiddagen var det kalas i Haverdal.

Lova fyllde 6 år.

Bröderna Jeppssson, min man är han i mitten, som spänner sig!


Oj vad det var kul i lekstugan. Julian, Inez & Alvin.




Födelsedagsbarnet Lova.


Emma, Lova & Christian.


Mycket har han ärvt av sin pappa, men att gilla Emmas bakverk (alldeles för mycket) är nog från mig...
Kalasklänningen köpte jag idag på Ica Maxi.. man får passa på att handla kläder de stunder man är själv..



Alvin, Henke, Isak & Emma.


Tyra, Inez och mannen byggde med lera...


Annars var ballongerna Julians favorit.

När vi vände hemåt var kl över 18.00.. och vi hade en övertrött son i bilen.. bus ett par timmar och läggdagstid.. Då gällde det att sätta in lite bustrick.

Och det hjälpte, han var vaken ända hem, fick i sig mat och in i duschen.. och sen var inte han svårsövd kl 19.00...

Pappa, han är rolig han..

..jag har väll sagt att jag svullnar mer mot kvällen...


I morgon är jag i v. 18... vet inte om jag tycker det är spännande eller skrämmande att få veta hur jag kommer se ut om 22 veckor..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar