Look by Linn

Är inte den piggaste på planeten..

Julian vaknade 06.35 i morse, alltså lite sovmorgon, men det gjorde mig bara ännu tröttare.
Men det är bara att gå upp och köra morgon-rutin-racet och sen iväg mot dagis, dag 3.
Man ser att fröknarna tagit till sig hur Julian är och vad han behöver. Efter mellis och sångstund, sov han i 1 h 40min, sen åt han bra av den lunch jag lagt undan till honom. Han satt stilla på sin stol och drack ur mugg, med en hand.
Idag skrev de även ner hans sovrutiner, vad som behövs och hur han somnar bäst. Och hur jag vill att lämningen går till, var vi säger -hej då! om vi ska vinka eller inte.
I mrgon gäller det. Första gången jag ska bara lämna honom och säga hej då, vinka genom fönstert och gå hem...
Fick mig en liten vila på eftermiddagen i soffan.. så nu klara jag nog mig i ett par år till. Iallefall tills kl 22.00 i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar