Look by Linn

Vilken lycka!

Så här lycklig blev jag när vi äntligen såg att hjärtat slog..
Kände ju inte av Julians sparkar förräns i v. 24.. då moderkakan låg framför. Och det var samma här. Till slut såg vi oxå att det var en kille, en underbar älskad son som jag har i magen.

Jag kommer komma tillbaks den 31 augusti, då jag var några dagr tidig nu, så hon vill ta ordentliga kort på hjärtat då. Hon såg inga konstigheter utan ville bara ha bättre bilder. jag tycker bara det känns tryggare och kommer gärna igen.

Och efter ultraljudet så cyklade vi hem fort för att avlösa Yvonne, som var hemma med Julian. Sen bar det av till dagis, dag 2.


Här har de en upplevelsematta... och så går han lite.. lite då och då..



Middagsbordet och tillhörande stolar, inga barnstolar med säkerhet här inte.


Idag sov han 10.20-11.50... skönt att han somnar gott i vagnen nu. Så jag passade på att fota lite utomhus.


Idag började även skolbarnen.





I ena hörnet somnade han i vagnen.


Försökte att gå undan lite idag så Julian fick vara utan mig... och det var ju hur roligt som helst.. bara han inte såg mig.

En kille till alltså..

inga flätor att fixa eller klänningar.. tur att jag är så "tjejig" så det räcker för hela familjen..

namnet som vi sagt innan är Colin Ben Jeppsson.. Vi märker väll om det är det som gäller även den 27 januari..













2 kommentarer:

  1. Underbart!och 2 grabbar är kanon! Jag har 25 månader mellan mina och nu har de så jäkla kul ihop! Ert dagis ser verkligen härligt ut. Väldigt avundsjuk ska jag säga.

    SvaraRadera
  2. Ja, vi är verkligen supernöjda.
    Fröknarna är såå engagerade och positiva, non-stop! Man ser att de brinner för att jobba på detta vis, alltid med barnens bästa i centrum. Privat är bra :).
    Det kommer skilja 20 månader och just nu bara längtar jag tills vi blir 4.
    kram Linn

    SvaraRadera