Look by Linn

Nora dag 2.

Uppstigning vid 07.00 och bagarn levererade brödet vid dörren... livet på landet-lyx!
Då hade redan Christofer och Niclas redan hunnit åka till gymet. Vi körde skift idag, så när de ko tillbaks åkte jag och Linda till Nora och spanade i ..de butiker som finns i Nora..





Sen åkte killarna till kalkbrottet, där har jag hoppat från ca 11 meter, landade på rumpan och hade bikinibyxorna uppe vid axlarna ..skönt!..Det var ca 16 år sen.




Kl 15.00 var det kalas för jessica som fyllde 38 år, bara vår familj var där.. och så här många är vi.. alldeles lagom.


Olle och Julian kör gräsklipparen.


Vet inte vad som var mest spännande, skägget eller gräsklipparen?!


Mia satte sig i skuggan vid barnbordet.


Denna utsikt växte jag upp med, Nora sjön och åkrar, då fyllda med kor.




Moster mojan och Linda


Gabriel och födelsedagsbarnet..

Julian, Johannes och Louise


Alicia och Olle


Kjell och mamma


Christofer och Martin med sina söner.

Presentöppningen fixade barnen.

Åse (Mias assistent) Niclas, Julian, jag , Mia och mamma




lek i tältet

Pappa kom förbi efter att han servat vår bil.

Peder kom på sin hoj och efter tårtan gick han upp i skogen och fyllde en stor kasse med svamp.




Sven åkte till tomten i Filipstad och mannen hängde på, det var bara att vada ut i sjön vid Olle och hoppa på planet.

Själv så fick jag läggningen..som tar car 1,5 timme..när vi inte är hemma.

Borta bra men hemma bäst, men bara när det gäller Julians insomning.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder Linn! En fråga bara... Är det så kallt i kalkbrottet att Christofer måste ha våtdräkt på sig och en heldressad dessutom? Har för mig att brotten var rätt varma där uppe. Han kanske går ner långt när han simmar?
    Du är supervacker i din lilla mage!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hi,

    Kan you tell me where that "kalkbrottet" are located? Me and the guys are going to Filipstad in a month and we would love to go there.

    SvaraRadera