Look by Linn

Nora dag 5...sista dagen.. för denna sommar!

Upp vid 06.00.
Då männen åkte in och tränade, hoppade jag och Julian av hos Linda och jag hade med mig nybakade frallor till frukost. Mysigta att få lite sällskap på morgonen.
Efter Julian vila, gick vi ner till sjön. Nora bjöd på bästa sommarvädret och vår son verkligen älskar att bada, han kan inte gå, men tror att han kan simma?!
Känns såå säkert och tryggt. Men hela han bara strålar av lycka när han får var i vattnet.
Tydligen var både jag och Christofer likadana som små...

När man går med Julian, ser ryggen ut sommen ostbåge..såå skönt! men vad gör man?!




Att åka vattenrutschkana är minst lika kul.





Vi började tänka på hemfärden ..jag hade gärna stannat lääänge till.

Hade fått låna en DVD av Niclas att ha i bilen till vår ointrreserade-bilåkande-son. Och den var ju toppen, han somnade när viåkt förbi Sund..ca 4 min.

Dock vaknade han efter 1,5 timmar och var dyngvaken tills vi kom hem.. vid 23.00.. lyckade somna rätt snabbt sen..

Men sov till kl 08.00 dagen efter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar